Greseala mea…

Am o greseala pe blog! Oricat m-as fi straduit eu, uite ca s-a strecurat pe acolo printre randuri. Desi imi place foarte mult sa scriu corect gramatical, am gresit din neatentie, si am mancat o litera.

Ghici cine a identificat-o! Cea mai mare vanatoare de greseli din casa….mama! Asta se intampla la nici 3 minute dupa ce i-am dat link-ul cu blogul sa imi spuna ce parere are.

Consecinta: dandu-si  seama ca imi e foame, saptamana aceasta mi-a trimis mai multa mancare la pachet, ca sa nu mai mananc litere. Dragut, nu-i asa?

Dau un pupic cui o gaseste.

Lasă un răspuns

