Am vazut un soricel in Carrefour!

Da, am vazut un soricel in Carrefour si nu era la magazinul de animale. Era grabit sa ajunga la raionul cu prajituri vrac, ca sa manance si el niste firimituri. Nu e de speriat, era foarte mic si inofensiv. Norocul lui ca rafturile sunt sus, si nu se uita nimeni pe podea.

Dupa ce am terminat cumparaturile (oricum nu iau chestii neambalate sau cu ambalajul rupt, asa ca m-a durut in cot de soricel), am completat o foaie de sugestii, unde am scris ce s-a intamplat si unde. Scria acolo ca imi vor raspunde in maxim 48 de ore.  Ceea ce mi s-a parut interesant e ca intamplarea a avut loc ieri dupa-amiaza, iar azi la ora 9 dimineata primisem un mail in care bineinteles imi multumeau pentru sesizare si se angajau sa remedieza problema. Mi-a placut promptitudinea lor, si recunosc ca am lasat foaia de sugestii tocmai pentru ca nu credeam ca cineva imi va raspunde vreodata.

In sfarsit, eu credeam ca soriceii se gasesc in camerele de camin, dar e evident ca „zona contaminata” se extinde, cuprinzand si Carrefour Orhideea. Deci atentie celor care stau in zona Eroilor: vineeeeee!

Lasă un răspuns

