Eu am donat. Tu ai donat?

Astazi am donat sange pentru a 3-a oara, cu ocazia unei campanii in Politehnica / Regie. Ma bucur ca facand acesta donatie pot ajuta niste oameni pentru care acest lucru poate insemna diferenta dintre viata si moarte.
Ca o mica explicatie pentru cei ce nu stiu, trebuie doar sa te duci cu buletinul, ti se face un carnet de donator, apoi iti inteapa putin degetul petntru a afla ce grupa sangvina ai si valoarea hemoglobinei (cred). Daca totul e ok, te cantaresc si ti se ia tensiunea. Daca acestea se incadreaza intre limitele normale pentru donatie, te aseaza pe un pat, iti baga un ac in vena, si astepti sa se umple punga (410 ml). Dureaza cam 10 minute, si nu doare absolut deloc. Apoi trebuie sa tii apasat vata pe locul de unde a fost scos acul, pentru a nu se invineti. Dupa aceea, iti iei sticluta de cola, ciocolatica, bonurile de masa (in valoare de vreo 60 de lei) si invoirea (daca lucrezi) si esti liber sa pleci. Nimic mai simplu!
Aici puteti gasi mai multe informatii.

2 gânduri despre „Eu am donat. Tu ai donat?

Lasă un răspuns

