Bucuresti. Earth hour 2009. Luminile se sting.

Anul trecut, cand mai nimeni nu stia ce este Earth Hour, am sarbatorit-o (pe ea, Ora Pamantului) in camera 202 a unui camin din Regie impreuna cu colegele de camera. O ora cu lumina stinsa, cu calculatoarele inchise (e greu, va spun, mai ales ca la noi nu se mai inchid computerele cu saptamanile) si cu cateva lumanarele aprinse. Ne-am aprins si noi in diverse discutii, mai ales ca imi amintesc eu ca in pahare aveam vin+cola. O ora de liniste, de discordanta intre luminile, galagia de pe strada si atmosfera calma din camera noastra. Am fost printre putinii(putinele) care au sarbatorit acest eveniment, si daca ar fi dupa mine, l-as sarbatori mai des.

Anul acesta se intampla un lucru bun: au aflat mai multi, si va fi o moda sa stingi luminile. Cu atat mai bine pentru planeta noastra, care nu stiu cum de ne mai suporta.

Sambata, 28 martie, intre orele 20.30 – 21.30.earth

Un gând despre „Bucuresti. Earth hour 2009. Luminile se sting.

Lasă un răspuns

