15 ore de lipeala

Saptamana trecuta am muncit din greu la un proiect pentru scoala. placuta

M-am simtit ca un negru pe plantatia Politehnicii, lipind toata ziua (dar mai ales noaptea) rezistente si condensatori pe placa de test. Am urmarit chiar si tutoriale de lipit, asa ca stiu ce sa fac cu fludorul si cositorul🙂, plus ca sunt fata de electrician si cred ca talentul s-a transmis genetic :>

Am avut parte de putin ajutor la debugging, pentru ca tot ce am lipit intr-o noapte/dimineata intre orele 3 si 5.30 a fost gresit, dar in final totul a iesit ok, si am luat nota mare.
Facand suma, vine cam asa:15 ore

Un gând despre „15 ore de lipeala

Lasă un răspuns

