Weekend de primavara

Un weekend plin (petru mine) de evenimente tocmai a trecut.

Joi: am fost in Becker Brau, unde fanfara a cantat melodii foarte interesante. Acolo se bea bere la metru, la litru, la halba de 2 litri, filtrata, nefiltrata, pentru toate gusturile.

Vineri: am fost la Starplex, un nou cinematograf deschis in galeriile comerciale Iris (se gasesc langa Kaufland). In sala, totalul a fost de 6 persoane, deci era ca si cand am fi avut propria noastra sala de cinema. Filmul s-a terminat pe la 00:30, ne-am ratacit in drumul spre iesirea din „mall”, si am ramas la un moment dat inchisi pe un hol, caci usa se incuiase in urma noastra. Ma simteam ca in filmul „The Cube”.

Sambata: am acceptat o invitatie la teatrul Cassandra, unde am vazut piesa Elisabeta I, un fel de comedie interpretata de studentii de la master ai UNATC-ului. Piesa a fost reusita, avea de toate: step dancing, costume de epoca, teatru de umbre, portiuni amuzante, infricosatoare, fantastice, sangeroase, dramatice etc. Apoi am fost intr-un barulet numit „Cai verzi pe pereti” unde am vazut 15 minute din meci si am plecat deoarece nu voiau sa ne serveasca cu mici, desi terasa unde stateam era plina de mireasma lor imbietoare. Apoi am mancat mancare turceasca si am baut ceai negru la un fel de fast food. Dupa asta, am fost intr-un club interesant, parea de fite dar a fost super ok, deloc aglomerat, fara fum de tigara, fara pitipoance si cocalari. Acolo, impreuna cu celelalte fete, mi-am sucit gatul dupa un animator cu masca pe fata, manusi albe si palton negru, tipul avea niste miscari geniale… ni se scurgeau ochii dupa el. Fiindca fusese seara Mojito, numai asta s-a comandat la masa noastra, pana cand la un moment dat am fost anuntati ca au ramas fara menta pentru bauturi. Nu stiu de unde au cules-o, dar in 30 de minute crescuse la loc in pahare. Eu am incercat Love Potion – un cocktail fara alcool, caci de obicei imi revine sarcina de a conduce masina cand ne intoarcem din club.

Duminica: ne-am trezit tarziu, nu pentru ca am petrecut toata noaptea, ci pentru ca s-a dat ora inainte🙂, si ne-am plimbat ca batraneii in IOR, ca restul Bucurestiului. Parcul roia de oameni, role, biciclete, caini si toate cele. Dar am incaput si noi.

The end.

Lasă un răspuns

