Camera mea

Daca erati curiosi cum arata o camera de camin, iata poze cu camera mea. E micuta si inghesuita, dar macar am scapat de gandaci, ca atunci chiar era aglomeratie. Partea interesanta e ca intr-o astfel de camera trebuie sa gasesti tot felul de solutii ingenioase ca sa faci economie de spatiu. De exemplu, sarma de rufe taie camera pe diagonala, fiind agatata intre rama patului si teava caloriferului.

Pe jos nu e parchet, e doar linoleum cosmetizat. Sifonierul e atat de micut, ca nici nu se vede. Iar sub pat nu e loc pentru bau-bau, pentru ca sunt cutii cu diverse chestii.

Acesta e patul meu, ignorati lenjeria (am primit-o cadou). Mobila este multifunctionala. Sifonierul este pe post de raft, iar rama patului pe post de agatatoare/cuier.

Acesta este biroul/masa de bucatarie/suport de vase si multe altele.

Nu am cuprins in fotografie „depozitul” de sub masa, care contine (printre altele): carti, sticla cu apa, fierul de calcat, computerul, cabluri, casti, puga cu cartofi etc.

p.s. nu prea ma pricep la formatarea textului, si pusesem textul in dreptul fiecarei poze, dar dupa ce am dat publish, vad ca wordpressu il afiseaza cum are el chef. Sper ca se intelege.

8 gânduri despre „Camera mea

  1. Da, sunt recent modernizate… patul anul trecut si masa si scaunele anul asta. Macar atat sa faca si ei, ca la cat s-a facut regia de camin…

Lasă un răspuns

