Concert Depeche Mode in Luxemburg!!!

Am castigaaaaaaat!!!

Saptamana trecuta am reusit (cu greu) sa ma inscriu la concursul lui Misu Gainusa de pe www.hailadepeche.ro, unde premiul consta intr-un bilet la concertul Depeche Mode din Luxemburg, drum, cazare si masa pe cheltuiala lui.

Si cum surprizele vin atunci cand nu te astepti, ieri dimineata suna telefonul, si o tanti de la KissFM imi spune ca o sa intru in direct la radio. Misu si colegul lui imi vazusera poza, si o comentau (ziceau ceva de sosetele si chilotii atarnati pe sarma de rufe a colegei), apoi mi-au spus ca am castigat. Nu mai aveam cuvinte, cred ca m-am balbait, nici nu mai stiu ce am zis, au mai zis ei ceva, si apoi: ne vedem la Depeche! Nu imi venea sa cred.

Nici acum nu imi vine sa cred, si daca nu as fi castigat, as fi spus si eu ca toata lumea ca acest gen de concursuri „sunt aranjate”. Se pare ca a dat norocul peste mine. Ca o mica paranteza asa, Vali mi-a cerut sa ii zic 6 numere sa puna la Loto, si inca 6 pentru un amic de-al lui… credeti ca merita?

Depeche

Eu zic ca nu e pentru cine se potriveste, e pentru cine se nimereste. Sau cel putin asa a fost in cazul meu.

Asa ca…. Luxemburg, here i come!

Aceasta este poza castigatoare. Sa nu radeti. Se mai da un bilet luni. Mai e timp sa va inscrieti.

Aici sunt impresiile de la concert.

Lasă un răspuns

