Depeche Mode, Luxemburg, partea I

Jurnal de bord: data stelara 6 mai 2009, ziua 1, plecarea.

Gasca de depesari

Gasca de depesari

Abia am putut sa dorm 3 ore inainte de intalnirea de la ora 4 a.m. la aeroportul Otopeni. Pe drum au inceput sa ma cuprinda si pe mine valuri puternice de emotie, pentru ca abia atunci am realizat: bai, eu chiar ma duc la Luxemburg sa ii vad pe Depeche Mode! Adica.. sunt pe drum, nu mai pot sa ma intorc, plec, in sfarsit.. nu pot sa cred ca e adevarat!

Odata ajunsi in aeroport, la locul de intalnire i-am vazut si pe ceilalti depesari, ne-am primit „uniformele” adica tricourile care atesta ca suntem gasca lui Misu de depesari cu experienta si sepcile cu KissFm.

Trebuie sa recunosc ca m-a cam speriat putin gandul ca plec atat de departe si nu cunosc pe nimeni, iar Vali se cam saturase de rugamintile mele: „mai stai putin cu mine, te rog…”. In fine, mi-a fost mila de el ca trebuia sa se duca la serviciu in ziua aia, pe cand eu urma sa ma distrez la un concert de zile mari.

In aeroport, ca si in mai toate locatiile importante, am filmat diverse momente pentru ca si cei dragi de acasa sa poata vedea cum ne-am distrat noi in aceasta excursie.

Conversand cu noii mei amici, nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul, si a venit momentul imbarcarii in avion. Am zburat pe directia Bucuresti – Frankfurt cu un Boeing 737 de la Lufthansa. Imediat cum m-am urcat in avion, am localizat punga de hartie din dotare, deoarece ma gandeam ca o sa o folosesc, nestiind cum o sa fie zborul. Stewarzii care ne-au insotit au fost foarte draguti, ne-au servit cu sandvisuri si bauturi, repetand pentru fiecare pasager in parte „ham or cheese?”, iar instructajul a fost foarte scurt si la obiect, desi nu prea intelegeam engleza lor.

Decolarea a fost foarte interesanta, accelerarea brusca ne-a lipit pe toti de scaune, si in momentul in care botul avionului a inceput sa se ridice, m-a cuprins o ameteala placuta, ca si cand mi s-ar fi invartit capul. Zborul a fost linistit, doar cateva turbulente au leganat usor avionul. Am facut 2 ore si putin pana in Frankfurt, unde ne-am imbarcat intr-un avion micut de tot (motoarele aveau si elicea pe dinafara), de la Luxair. Dupa 30 de minute, aterizam la Luxemburg, nu inainte de a fi serviti de stewardese cu croissante si sucuri. Acelasi instructaj, aceeasi accent englezesc de neinteles.

La aeroport ne-au asteptat taxiurile (niste mercedesuri, nu mai tin minte modelul, dar erau luxoase) ca sa ne duca spre hotel. Ca info, erau 2 tarife: 1.48 eur/km si 2.5 eur/km, si percepeau si o taxa de animal, daca voiai sa il iei cu tine in masina.

Depeche Mode, Luxemburg, partea a II-a

Depeche Mode, Luxemburg – concertul

-va urma-

Lasă un răspuns

