Depeche Mode, Luxemburg – concertul

Concertul.

Rockhall
Rockhall

Sala Rockhall are o capacitate de 6000 de locuri, biletele erau epuizate, si fanii Depeche erau deja acolo cand am ajuns noi. Inauntru erau standuri unde puteai sa cumperi mancare si bautura (un pahar de apa de 200 ml costa 2.5 euro, si iti dadeau 0.5 euro inapoi daca returnai paharul de bere, care era de plastic), cat si tricouri, cani, bandane si alte materiale promotionale originale, cu sigla noului album – „Sounds of the Universe” (un tricou costa 30 euro si o cana 15 euro).

Rockhall
Rockhall

Ne-am facut si noi loc printre fanii care umplusera sala, si am stat cam pe la mijloc. Acum ma oftic putin ca nu am mers in fata, sa ii simt transpiratia lui Dave, dar tipa de langa mine a avut o reactie violenta atunci cand cineva s-a pus in fata ei, si era sa il ia la bataie pe respectivul… deci mai bine ca nu am incercat, ca poate ma intorceam cu un ochi vanat.

Concertul.. superb, de la inceput pana la sfarsit… toti eram exaltati, de emotie, de nerabdare, si cu fiecare membru al formatiei care se urca pe scena, multimea se entuziasma si mai tare, iar la primele acorduri era aproape isterie datorita tipetelor si aplauzelor. Animatiile de pe ecranul de leduri din spatele formatiei erau in ton cu muzica, si, alaturi de miscarile expresive ale lui Dave Gahan, ne faceau cu adevarat sa traim si din punct de vedere vizual muzica.

Depeche Mode, Luxembourg, Rockhall
Depeche Mode, Luxembourg, Rockhall

Am avut pielea de gaina pe tot parcursul concertului (nu pentru ca eram alaturi de Misu Gainusa, nici pentru ca era frig) din cauza fiorilor ce ma cuprindeau de fiecare data cand incepeau acordurile unei noi melodii, si de fiecare data cand toata sala canta la unison versurile. Am trait clipe de nedescris, chestia cu leganatul mainilor in aer era contagioasa si s-a raspandit in toata sala, in timp ce aveam pe buze versurile melodiilor in care sunt sigura ca ne-am regasit cu totii.

Concertul a durat aproape 2 ore, in care am ascultat 7 melodii de pe noul album, Sounds of the Universe (printre care Wrong si Jezebel, care au avut un impact deosebit asupra publicului), dar si melodii mai vechi, ca Walking in my Shoes, Precious, Enjoy the Silence, A Question of Time, Master and Servant si Personal Jesus. Depeche Mode au avut forta de a iesi la 2 bis-uri, facandu-i pe toti fericiti.

Am plecat de acolo tremurand si cu zambetul pe buze, caci a fost extraordinar. Abia astept sa ii vad in Bucuresti!

Ne-am intors la hotel tot cu trenul, si in ciuda aglomeratiei de pe peron, nimeni nu se impingea si am avut loc cu totii fara sa stam foarte inghesuiti. Pentru acest concert au fost disponibile 3 trenuri catre centrul orasului, la intervale de 30 de minute. Foarte rezonabil mi s-a parut mie.

Playlist concert:

Playlist Depeche Mode Luxembourg

Playlist Depeche Mode Luxembourg

Depeche Mode, Luxemburg, partea I

Depeche Mode, Luxemburg, partea a II-a

-va urma-

Un gând despre „Depeche Mode, Luxemburg – concertul

  1. Pingback: Depeche Mode, Luxemburg, partea a II-a « Alina’s Blog

Lasă un răspuns

