Salvati padurea Trivale!

Salvati padurea Trivale!

Salvati padurea Trivale!

Salvati padurea Trivale! Sâmbătă, 13 iunie 2009, de la ora 11.00, în Piaţa Primăriei Piteşti va avea loc un miting de protest, împotriva defrişărilor şi a împroprietăririlor făcute ilegal.

Sunt in sesiune si ar trebui sa invat, dar nu pot sa stau asa cu mainile in san. Tocmai am aflat ca padurea Trivale e amenintata cu drujba. Nasol.

Acesta este printre putinele locuri unde pitestenii isi pot trage sufletul la umbra racoroasa a copacilor, sa isi mai aeriseasca si ei creierii.

Chiar imi amintesc cate momente placute am petrecut aici…

In liceu chiuleam de la ore ca sa ne luam cirese si sa le mancam la umbra, in Trivale. Sau faceam cate o intalnire pe platou, la iarba verde. Sau o catarare, o tiroliana, pe copacii de acolo. Sau o „excursie” la casa parasita. Nimic nu se compara cu o plimbare toamna, printre mormane multicolore de frunze uscate, sau iarna prin nametii neatinsi. Fiecare pitestean are amintirile lui in padurea asta, si de aceea este important sa o pastram asa.

De fiecare data cand ma duc acasa, le spun alor mei ca imi este dor sa ma plimb prin Trivale, si niciodata nu am timp. Sper ca la un moment dat sa nu fie prea tarziu.

L.E. Si Cabral a scris despre asta.

2 gânduri despre „Salvati padurea Trivale!

  1. Este inadmisibil ce se intampla. Padurea este a noastra si niemni nu ne-o poate fura ! Ce face justitia ? Pana unde cred ticalosii ca pot merge ? Tara condusa de mincinosi si de escroci nesimtiti si aroganti. Daca nu ni se va face dreptate ne-o vom face si singuri… E singura solutie !

  2. am fost si eu la protest…defapt noi l-am organizat…Asociatia Fan Club FC ARGES…multumesc ca ai publicat si tu articolul si multumesc ca esti alaturi de noi.

Lasă un răspuns

