Am slabit 4 kg

Am slabit 4 kg, ca deh, vine vara si trebuie sa incap intr-un costum de baie (cat mai mic). Dar am o pofta de ciocolataaaa, si inghetataaaaa, si bomboane fondanteeeee… Uitati-va la clip, e foarte dragut. Si eclerrrr…

4 gânduri despre „Am slabit 4 kg

  1. depinde cum ai slabit,eu slabesc f repede dar fac mult sport,antrenamente specifice boxeorilor si credema nu am nevoie sa tin regim

  2. Trebuie sa recunosc, nu fac destul sport. Treaba e ca sunt cam lenesa la capitolul asta, si nu am rezistenta foarte mare la efort.
    Dar nici regim nu am tinut, ci nu am mai mancat prajeli si dulciuri asa de multe. Am trecut la alimentatia de vara, cu legume si fructe.
    Mersi de sfat, intr-adevar, kilogramele se elimina mult mai repede si sanatos prin sport.🙂

  3. Clipul asta e tortură curată…După un minut jumate de vizionare pot sa zic că nu imi era poftă….îmi era foame!!!

Lasă un răspuns

