Continuarea continuarii

Si am ajuns si la una dintre cele mai misto parti ale calatoriei noastre.instructia Sau asa credeam eu la inceput. Nu am vrut sa mergem in croaziera propusa de agentia de turism, deoarece pretul de 27 euro ni se parea ne-convenabil. Asa ca am decis sa inchiriem 3 barcute de cate 4 persoane. Am ajuns noi in portul Pefkari, am fost atenti la instructie (mai ales eu, in calitate de capitan secund) si apoi am iesit pe mare. Toate bune si frumoase, valurile leganau usor barca, ne stropeau usor, am facut poze, am admirat peisajstancile, plajele, totul se vedea altfel din larg. Ne-am luat putin la intrecere si cu celelalte barci, am preluat si eu carma la un moment dat, sa imi demonstrez abilitatile… asta pana cand marea a inceput sa fie agitata. Valurile veneau unul dupa altul, din ce in ce mai mari, si nu mai era de gluma: parca eram intr-o coaja de nuca. Atunci s-a intamplat: „Vali, mi-e rau!„. Ca un ecou, si mama lui: „Vali, si mie!„. Vali atunci a intrat in peisaj2alerta, a vrut sa ne intoarcem, si mi-a spus ca era pregatit sa sara in apa in orice moment. Din cauza balansului barcii mi s-a facut atat de rau, incat ma gandeam ca as fi vrut sa imi pun o vesta de salvare, dar nu ma puteam ridica sa o iau, si nici nu puteam vorbi. In fine, a trecut episodul acesta, nu eram singurii care voiam sa ajungem mai repede pe uscat asa ca am hotarat sa ancoram la prima plaja. Dar prima plaja parca nu barca2mai venea! Peste tot, valurile de izbeau de stanci si intr-un final am zarit un golfulet. Tocmai cand eram foarte aproape de a ancora, ne-am „adus aminte” ce mancasem de dimineata. Am reusit sa ne dam jos din barci, iar eu eram atat de ametita si de speriata de aricii de mare pe care tocmai ii vazusem in apa, incat nu am vrut sa ma mai misc, iar Vali m-a dus pe brate pana la mal. Am stat putin acolo, ca niste naufragiati, timp in care barca3cei rezistenti la rau de mare au plecat spre Aliki, punctul nostru de finish. Vali, salvatorul meu si al nostru, a dus barca inapoi alaturi de Vlad, si apoi s-a intors cu masina pentru operatiunea de recuperare.

In ultima seara am luat cina la Poseidon, ne-am imprietenit si mai mult cu Georgeos, care ne-a asigurat ca acolo suntem oricand bineveniti, atat noi, cat si alti prieteni de-ai nostri, si ne-a spus georgeossa nu ezitam sa ii cerem ajutorul pentru orice. Ne-a lasat impresia ca este un om foarte descurcaret, pe care te poti baza pentru sfaturi, sugestii si orice fel de informatii. Am incheiat seara cu un ouzo din parcea casei, si cu un Yamas! (noroc!) in cinstea excursiei noastre superbe.

Capitanul secund la datorie!

Capitanul secund la datorie!

Citeste inceputul vacantei in Thassos.
Citeste si continuarea vacantei in Thassos.
Citeste si sfarsitul vacantei in Thassos.

6 gânduri despre „Continuarea continuarii

  1. ce frumos…citind acest post reintru in atmosfera de vacanta din grecia!!!yamas!
    p.s. parca ma mai bronzez putin🙂

  2. ce frumos..ce barcuta colorata…nu ati ascultat si mel aia cu „barca pe valuri pluteste usor”?:P chiar asa nu iti aduci aminte nicio chestie negativa?:D plimbatul cu barca ar trebui sa iti aduce aminte de cel putin una :))
    by the way, ce coincidenta, si eu am fost in thassos si m-am dat cu barca😛

  3. Mi se pare ca a cantat Vali la un moment dat o melodie de genul, dar inca nu ii era rau nimanui.
    Si parca imi aduc aminte de o chestie mica si negativa, dar am trecut repede peste ea, ca am avut ajutoare😛 care m-au tinut cand erau valurile mari, si care m-au carat cand am vazut aricii de mare😀
    Mi s-a parut ca semeni cu cineva dintr-o barca ce ne-a tot dat tarcoale si ne-a urmarit in ziua aia… tu erai?!

  4. Pingback: Welcome to Thassos, Greece! « Alina’s Blog

  5. Pingback: Continuarea vacantei in Thassos « Alina’s Blog

Lasă un răspuns

