Politist, adj…

Politist_adjectivMiercuri am vizionat la cinema Corso productia romaneasca „Politist, adjectiv„. Un film luuuuuung ca o zi de post.

Ideea a fost interesanta: un politist era impiedicat de propria constiinta sa aplice legea si sa bage la puscarie 3 ani si jumatate un pusti care fuma hasis, pentru ca ar fi vrut sa il prinda pe adevaratul vinovat, traficantul.

Insa filmul se vede ca nu a fost conceput pentru public, ci pentru critici. Abundenta de cadre luuuungi a caror semnificatie o desopereai in primele secunde a facut ca filmul sa scada din valoare in fata celor prezenti in sala, pentru ca toti asteptau sa vada ce se mai intampla mai departe.  Timp de aproape 2 ore s-a cascat pe rupte in sala.

Pacat totusi ca si in acest film a fost prezentata o Romanie gri, ignoranta si ironizata datorita prezentei personajelor in uniforma.

5 gânduri despre „Politist, adj…

  1. nu esti rea, esti doar racita:) ma uit la comentariile de pe net despre filmul asta si mi se pare ca una dintre cele mai ”decente” prezentari e pe metropotam. acu vreau sa vad ”pescuit sportiv”, ca doar pe asta l-am gasit:-S

  2. Si eu am citit prezentari inainte sa vad filmul, si nu am crezut pana nu am vazut cu ochii mei. Erau si „pupatori in fund” care ziceau numai de bine. Vizionare placuta la „Pescuit sportiv”, am auzit ca e dragut!

Lasă un răspuns

