Vara la mare

Raspund si eu la „strigatul” lui Visurat si o sa povestesc o intamplare petrecuta anul trecut la mare.

3 fete cucuieteVali era foarte incantat inca de la inceput ca merge cu 3 fete la mare(Ema, Vio si eu). Toate erau bune si frumoase (si fetele erau bune si frumoase, dar nu la ele m-am referit initial!), ne-am luat cortul, ne-am instalat pe plaja in vama, ne-am balacit etc.

Mai pe seara, marea a inceput sa fie agitata, asa ca am propus sa mergem in alta statiune, pentru ca in Vama au venit alge, iar valurile erau mari si  ne era frica de apa adanca.

Asa am ajuns in Neptun. Acolo era lume in apa, si am zis sa intram si noi.  Apa ne-a purtat departe de prosop, fara sa ne dam seama. Cum inotam noi (dupa o minge cred), Ema se opreste la un moment dat si zice cu o voce grava:

„-Vali, eu nu mai ating fundul!”(apei).

Atunci a inceput operatiunea de salvare. Dar in timp ce el se indrepta spre Ema sa o ajute sa se mentina la suprafata, ce ne gandim eu cu Vio: sa vedem cat de adanca e apa! Si la putin timp, Vali ne aude si pe noi:

„-Vali, nici eu nu mai ating nisipul!”

„-Vali, nici eu!”

Saracul era bulversat, nu mai stia cum sa se imparta, noi 3 ne-am speriat pentru ca valurile puternice ne trageau in larg, si ne-am suit toate 3 pe el! Pana la urma, Vali a adoptat strategia „mana pe fund”: ne impingea pe fiecare (punandu-ne mana pe fund) in sus si inspre mal, tipand:

„-Dati din maini! Inotati!”.

El ar fi avut nevoie de 3 maini, cate una pentru fiecare fund.

Pana la urma totul a fost ok, am scapat cu bine, si nu m-am suparat pe el ca a pus mana pe fundul altor fete😛

Nu stiu daca o sa castig concursul cu post-ul asta, dar speranta moare ultima! Si ca sa indeplinesc si conditiile de participare, spun ca mi-as dori sa merg pe plaja H2O, pentru ca nu vreau sa ma bronzez cu umbre La leandri🙂

Ps. puteti (si va rog) sa ma votati, aici. Multumesc!

Lasă un răspuns

