Fara ea nu m-as fi descurcat

Ieri a venit timpul sa fac si eu un upgrade, de la camera cu baie pe hol, la camera cu baie pe modul.

Si am avut un ajutor de nadejde, fara de care cred ca as mai fi carat lucruri in camera cea noua si peste 3 zile: masina lui Vali.

IMG_9569

A stat saraca de ea fara sa zica nimic, in timp ce eu indesam sacosi cu carti, pungi cu vase, saci cu haine, pe toate usile posibile. Am ramas uimita de cat de multe lucruri am, si pana am terminat eu de strans si carat, s-a si facut noapte.

Cand m-am suit in masina burdusita, am realizat ca nu mai vad nimic in oglinda retrovizoare, iar pe scaunul din dreapta era un teanc de cursuri, sacosi si sacosele care statea sa cada peste mine. Am plecat usor, sa nu se verse nimic, am dat si in cateva gropi (care nu puteau fi ocolite!), si am ajuns ok. Am parcat-o cat mai aproape de motocicleta care era parcata langa trotuar, si apoi am descarcat-o. Cand am luat si ultima sacosa din ea, parca a rasuflat de usurare (sau ala era un rateu?).

Mi-am dat seama ca mi-a trecut teama de a conduce singura, chiar si in Bucuresti. Apoi am plecat la miez de noapte cu Vio sa ne luam shaorma de la Kogalniceanu. In afara de faptul ca am coborat la iesirea gresita pe podul Grant si ne-am intors putin din drum, eu zic ca a fost o experienta placuta. Vio a fost putin stanjenita in momentul in care stateau vreo 3 masini dupa mine sa intorc intr-un loc mai stramt, dar a supravietuit. Cand am ajuns din nou la camin, am parcat in primul loc liber pe care l-am vazut (nu a contat ca aveam de mers 10 minute pana la noul domiciliu). Parcarea a durat vreo 10 minute, si au necesitat tot cam atatea manevre ca sa aduc masina cat mai aproape de bordura. Oricum nu ne grabeam nicaieri…

Astazi mai am un singur drum de facut, la Gara de Nord sa imi iau pachetul, si apoi imi iau „la revedere” de la noua mea prietena. Pot sa spun ca a fost extrem de utila, si ca mi-a facut placere sa o conduc. Si ca vreau si eu una!

Multumesc, Vali!

4 gânduri despre „Fara ea nu m-as fi descurcat

  1. Poti sa il vezi ca pe un upgrade, treci de la stadiul de soferita la cel de domnisoara cu sofer, o mica moni :)) cu al rau ricky :))

Lasă un răspuns

