6 sporturi

Ziua de duminica a fost foarte productiva din punct de vedere sportiv.

tennis_racketAm inceput dis de dimineata cu un tenis in Crangasi, la ora 9. Mi-am dat seama ca sa joc tenis nu e asa de usor precum parea, si ca trebuie sa mai exersez mult ca sa ajung la un nivel cat de cat acceptabil. Antrenorul meu personal spune ca nu il ascult. Adica nu fac ce imi spune el. Ai rabdare, te rog!

Dupa aceea am plecat spre Decathlon, Vali incercand sa ma inveseleasca pentru ca am realizat ca nu ma pricep la niciun sport (cam tarziu!). Acolo ne-am plimbat cu bicicletele prin magazin, am jucat fotbal (nici la asta nu ma pricep), am jucat tenis de masa (cu buletinul poti sa iei o pereche de palete si sa testezi mesele de pingpong pe care le au la vanzare), iar la iesire erau amplasate cosuri de basket, asa ca am batut mingea putin si pe acolo.

Seara, cand am ajuns acasa, Vio m-a intrebat daca am chef de jogging prin Politehnica. Cu gandul la fripturile mancate sambata la aniversarea zilei de nastere a lui Vlad (care by the way este azi, asa ca: „La multi ani!”), am acceptat, desi era tarziu si mai degraba as fi lenevit prin camera.

Recensamantul a fost de 6 tipuri de sport practicate intr-o zi. Yey!

2 gânduri despre „6 sporturi

  1. Pingback: Tenis la BCR Open « Alina's Blog

Lasă un răspuns

