Remember?

guma turbo Va spun eu, guma Turbo nu mai e ce-a fost!

La inceput iti spargi dintii incercand sa o mesteci, se sfarama in gura, si gustul nu dureaza mai mult de 2 minute. Doar surpriza a ramas la fel (o masina despre care nu stiu nimic, dar arata de parca ar fi venit din viitor). Nu am reusit sa fac decat un balon amarat, dupa care am aruncat-o.

Oare asa era si atunci cand eram mici, dar nu ne dadeam noi seama?

Si in plus, costa cat 2 lame Orbit.

11 gânduri despre „Remember?

  1. nu, in niciun caz nu era asa si cand eram noi mici…
    guma asta pe care ai cumparat-o tu probabil e foarte veche (o fi ramasa de acum 10 ani, cine stie? :)) ) si d-asta n-ai reusit sa faci „decat un balon amarat”

  2. mai există guma turbo???
    wow, am crezut că o dată cu plecarea anilor 90′ şi ceva, s-a dus şi guma turbo. tre să caut şi eu să văd de găsesc să-mi iau …😉 dar dacă zici că-i aşa de rea, parcă-mi trece pofta.

  3. Eu am gasit in Regie, la magazinul din gangul „290”. Dar parca si-a pierdut farmecul. Guma, nu magazinul.

  4. Hmm, daca stai sa te gandesti bine cand mancam guma din asta nu mai luam in seama cat de tare era sau cat dura gustul. Oricum o mestecam cateva ore bune in gol…Deci eu una n-as putea spune daca s-a schimbat sau nu🙂 In orice caz, dubios ca inca ai gasit-o in magazin. Ai verificat data valabilitatii?😛

  5. Eu imi amintesc ca farmecul nu era guma propriu-zisa ci colectia de surprize; faptul ca faceam schimburi de surprize cu prietenii, colegii… aia era …palpitant.

  6. Nu, in nici un caz nu era asa. Pfai, si acum ii simt gustul… O nostalgie care ma cuprinde de fiecare data cand cineva mentioneaza numele gumei Turbo.

    Dar, cum spunea cineva de mai sus : ce naiba mai e bun la noi ? Importam numai produse contrafacute si de 2 lei.

Lasă un răspuns

