E sambata seara

thinking of yousi eu stau acasa, singura…

E oare vina mea? Ma simt ca Cenusareasa, toti ceilalti s-au dus la bal, iar eu am ramas acasa sa culeg… nici nu am ce sa culeg, ca am facut deja curatenie azi! De doua ori!

Tocmai suna timer-ul cuptorului cu microunde: am pus o cana cu apa sa se incalzeasca, sa imi fac o ciocolata calda. Revin.

Gata si ciocolata… acum cu tehnologia asta, am scapat de aprinsul focului la aragaz, lucru ce trebuie sa recunosc ca ma sperie… de cuptor ce sa mai zic: de fiecare data o chem pe sora mea cu 3 ani mai mica sa aprinda focul la cuptor; eu il aprind numai in cazuri de urgenta maxima, atunci cand nu e nimeni acasa, si nici nu se intrevede sosirea vreunui membru al familiei in urmatoarele 2 ore.

Sa revenim la mine, ce am facut de sunt singura acasa. Nimic! Dar poate asta e problema… nu am facut nimic… Nu prea imi sta in fire sa ma plang, sunt sigura ca exista persoane care si-ar dori o seara acasa, la caldurica, sa se uite la un film cu o ciocolata calda in mana, insa am chef de socializare si nu am cu cine. Insa daca as vrea cu adevarat… cred ca as gasi pe cineva. Poate ca nu vreau (?)

Lasa ca poate imi prinde bine putin timp cu mine (asa ma consolez eu), sa ma gandesc la.. cum ar fi fost o seara in oras. Daca m-as fi dus in oras, mai mult ca sigur m-as fi gandit cum ar fi fost sa fi stat acasa, la caldurica.

Tocmai a sunat mama, sa ma intrebe daca „Ai ajuns, maaaa?” Da, mama, am ajuns, stiu ca nu am mai condus masina de mult, dar inca imi mai amintesc cate ceva. Da, si masina e ok! Da, am parcat-o langa a doamnei educatoare! Nu, nu imi pun telefonul pe silent! Da, vin sa va iau la noapte!

i am going to spend some alone time with my tv… e ultima noastra seara impreuna… maine plec la bucuresti.

22 de gânduri despre „E sambata seara

  1. socializare placutul cu tv-ul. Vezi ca, din amintiri, pe unele programe poti sa ai dedicatii prin sms. Sau nu neaparat dedicatii, scrii ceva si trimiti sms-ul. Poate iti si raspunde cineva.😉

  2. Alea sunt „lame”… Nu sunt chiar atat de disperata :))
    Ma uit la fragmente de filme de pe diferite posturi, si cand ma plictisesc, schimb.
    Trebuie sa recunosc ca de vreo 3 ani (de cand am intrat la facultate) nu m-am mai uitat la tv, decat foarte rar. Dar nu am pierdut nimic, zic eu.😀

  3. Uite, vezi, asa se descopera usor si raspunsul la intrebarea ta(aia de sus, al doilea rand). Esti mofturoasa. Indecisa. Si te plictisesti repede.

    Plus ca nu esti la curent cu ce se mai discuta pe otv. ;))

  4. Hmmm… cat de usor m-ai „citit”!
    Multora le-a fost greu sa imi spuna cat de mofturoasa si indecisa sunt. Intr-adevar, imi place sa fiu in centrul atentiei, si atunci cand nu sunt… ma port ca un copil mic :))
    Cu OTV’ul… nu il am bagat in grila de programe (din fericire)

  5. Da, cum imi imaginasem. Nu ai incredere in oameni. Pai sunt deja la al 5-lea comentariu si inca mi se spune „Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.”
    Tztztz…

  6. Ahhh, am uitat sa pun chestia aia sa fie aprobate comentariile automat, dupa ce eul l-am „filtrat” pe primul
    Nu e neaparat vb ca nu am incredere in oameni, dar nu primesc nici asa multe comentarii, si ma simt importanta atunci cand il aprob pe fiecare in parte 😛

  7. :))
    Aha, deci simti nevoia sa te simti importanta.
    Nu stiu cum se chema asta sau daca contribuie la faptul ca e sambata seara si stai singura acasa… ramane de analizat.😀

  8. :)) eu zic ca e doar o situatie exceptionala, sper sa nu se repete prea des.
    Daca stau sa ma gandesc, si tu stai acasa intr-o sambata seara (insa tu nu te plangi de asta, probabil ca iti si place)
    Si pe langa faptul ca simt nevoia sa ma simt importanta, mai simt si nevoia sa controlez cat mai multe lucruri cu putinta. Cum e asta cu comentariile. Tocmai am dat liber la comentarii, si ma mai gandesc daca o sa ramana asa.

  9. Pai e bine sa tii cont si de parerea celorlalti, si incerc sa imbunatatesc mereu lucrurile. Mereu e loc de mai bine.🙂 Si de-aia sunt deschisa la sugestii, si tin cont de ele.
    Eu ma consolez ca vulpea aia cu strugurii acri: „oricum era frig afara, oricum nu prea aveam bani de cheltuit, oricum trebuie sa ii iau pe ai mei de la o nunta si nu pot sa beau” etc.

  10. Nu sunt suficient de „barbata” pentru asta :)) plus ca nu ne cunoastem, si s-ar putea sa se numeasca „rapitul miresei”

  11. Pai si? Asa ai avea sanse sa apari chiar si la Stirile Protv😛

    Ia calculeaza putin… cateva secunde la stiri, or sa te intrebe cum ti-a venit ideea… metionezi ca un nebun ti-a sugerat-o pe blogul tau… adaugi delicat si numele blogului tau… si sa vezi apoi ce bine o sa te simti cand te vei trezi cu mii de comentarii.😉

  12. Dupa aceea o sa ma tina in arest 30 de zile dar o sa ma elibereze pentru buna purtare si pentru ca fanii mei comentatori (care sunt de ordinul miilor deja) o sa organizeze un protest in piata Universitatii, si atunci chiar va sti lumea cine este Alina Toma! mwahahaha..😈
    Tu tot asa ai facut, inainte sa ai mii de comentarii ai aparut la protv?

  13. Am aparut acum vreo 6 ani la prima, dar nu stiu daca se pune.
    Ca sa nu mai zic ca, in perioada studentiei, eram aplaudac pe la diverse emisiuni de la antena1.😛

  14. Si eu am aparut la Prima, dupa ce (si in timp ce) am fost la concertul Depeche Mode, din Luxemburg, cu Misu Gainusa. Am aparut si la cronica carcotasilor, dar nu stiu daca vreau sa le arat nepotilor „prestatia” mea cand Huidu ma intreba cum a fost concertul. Am ajuns la concluzia ca nu „dau bine pe sticla”, si stiu ca ceilalti erau doar draguti cand imi spuneau asta😆
    Dar nu mi-a influentat cu nimic comentariile si blogul. Oricum scriam (si scriu) pentru mine.

Lasă un răspuns

