Diverse

Nu am mai scris de mult, din diverse motive, si observ ca toamna asta s-a lasat si cu o pana de idei pentru blog.

In fine, sa va spun ce am mai facut… am fost la Sibiu, a fost superb (mai ales pentru ca in Bucuresti a plouat), m-am plimbat cu bicicleta prin Herastrau si am hranit veveritele, in general m-am bucurat de peisajele de toamna (cat s-a putut si a fost vreme frumoasa), am racit, am fost acasa la Pitesti… si cam atat. Am scris mai mult pe ldy.ro insa mi-am promis ca o sa scriu mai des si aici.

Pana data viitoare, va doresc numai zile insorite!

ps. un vechi prieten a revenit in peisaj. Aveti aici o poza cu el:

pisoi

2 gânduri despre „Diverse

  1. Supeeerb, imi place mult cum scrii. Iar pisoiul este superb. Mi-as dori ca fiecare dintre noi sa aiba timp din cand in cand să se plimbe, sa se regaseasca, sa se bucure de micile plăceri ale vietii. Din pacate, în lumea asta aglomerata, in care toata lumea aleargă, este destul de greu. Te pup si ma bucur ca te-am descoperit. Te astept pe blogul meu

  2. Buna Alina,

    ai postat o intrebare pe blogul meu, in care cereai detalii despre calarie la hergheliile din Buzau, am cateva detalii:

    1 ora de calarie costa 5 euro / persoana, iar vizitarea hergheliei costa 1,5 – 1,0 euro / persoana.

    Ar fi bine sa suni cu cateva zile inainte, pentru ca antrenorul sa fie acolo cand mergi. Iata si cateva date de contact:

    – herghelia Rusetu – 0238/533151
    sef herghelie – th.Bazu Romica – tel.0730653696;

    – herghelia Cislau – 0238/553590
    sef herghelie – ing.Dumitru Mihai – tel.0730653694.

    Nu am stiut cum sa te contactez mai „direct” asa ca am postat aici detaliile solicitate.

    Vacante placute,
    Cristina DUMITRU

Lasă un răspuns

