Cine ma citeste..

Cine ma citeste pe mine, Alina Toma?

Hmmm… daca stau bine sa ma gandesc, nu atrag o anumita categorie de cititori, si in general, cui i-a placut ce am scris pe blog, revine.

Imi aduc aminte ca la inceput, eu eram principalul meu cititor… mai scriam cate ceva in dashboard, si apoi ma repezeam sa vad cum arata online… si faceam asta cateva ore bune pe zi… imi citeam de nu-stiu-cate ori articolele, incercam sa ma pun in locul unui strain si ma gandeam cam ce ar intelege cineva care le citeste pentru prima data, cautam sa vad daca mi-au scapat greseli in text.. Cum mi se parea ca o virgula e pusa aiurea, cum ma duceam sa editez articolul… nu cumva sa citeasca cineva cunoscut/important si sa gaseasca greseli pe blogul meu. Si acum sunt asa, numai ca mi-am mai perfectionat tehnica😛 .

Dupa ce m-am impacat cu forma si textul articolelor, am inceput sa ii stresez pe prietenii apropiati.. Desi la inceput au fost fortati (de imprejurari, sa zicem) sa imi citeasca articolele, acum o fac de placere, si uneori chiar imi fac observatie cand nu mai scriu pentru multa vreme (cum ar fi acum).

Tind sa cred ca majoritatea cititorilor mei sunt tineri (asa, ca mine), si cred ca le place sa calatoreasca (ca si mie), si de asemenea le plac pozele mele (ei mi-au zis-o!). Imi place atunci cand se regasesc in amintirile mele din liceu,  in intamplarile de la facultate, de la camin; sau cand isi amintesc cu zambetul pe buze de calatoriile prin tara.

De asemenea, sunt sigura ca printre cititorii mei se afla si studenti pentru ca ii vad ca revin (ca sa se planga) de fiecare data cand se opreste apa sau caldura in Regie.

Si mai am un cititor foarte special… este vorba despre o persoana care intr-un timp tot cauta pe Google „alina toma depeche mode”. Eu stiam ca norocul ca am castigat bilet la concertul Depeche Mode din Luxemburg a venit si cu putina celebritate pentru mine si blogul meu…dar nici chiar asa! Chestia asta a durat vreo cateva luni, pana am aflat de la mama ca ea nu stia link-ul blogului meu, asa ca ma cauta pe Google cu sintagma de mai sus. Si eu care credeam ca am vreun admirator secret…

In general, imi place sa cred ca cititorii mei nu se plictisesc pe blog, pentru ca (inca) nu am primit impresii negative. De obicei, incerc sa consemnez si cu poze activitatile demne de a aparea online, lucru ce a fost apreciat de multi.

In final, daca tot am scris despre cei care imi citesc blogul, vreau sa le multumesc pentru timpul acordat, si sper ca revin de fiecare data cu drag.

The end. Happy end.

*Acest articol face parte din concursul pentru BlogTrip Suceava, din partea sponsorului GreenPixel.

ps. e vineri, 13, dar cine stie… poate am noroc😀

21 de gânduri despre „Cine ma citeste..

  1. Pingback: Plec la Suceava « Alina's Blog

  2. @Elena Cîrîc: se pare ca si mie imi poarta noroc… nu de alta, dar nu am vazut nicio pisica neagra, ca sa fie „tabloul” complet

  3. @sssfinxxx: cred ca au intalnit si ele alte pisici negre la randul lor :)) si s-au anihilat unele pe altele.

  4. Super blogul. Se pare ca #blogtrip-ul ti-a mai adus un fan. Imi place ce si cum scrii. Pauza mea de cafea e 30 min, timp in care imi citesc rss-urile. Se pare ca o sa trebuiasca sa mai prelungim putin timpul alocat cafelutei sa citesc si rss-ul de la tine🙂

    Multa bafta in continuare si sper sa ne mai vedem!

    Alex (Iasi)

  5. @AlexT: multumesc! Ma bucur sa vad ca iti place. De acum incolo trebuie sa am grija, sa nu imi dezamagesc fanii😀

  6. Buna Alina , am fost in dubii daca sa-ti scriu sau nu , dar m-au incantat pozele tale in special cele cu brandusele si cu privelistea peste munti . iti doresc succes si sa ai multa sanatate.
    Si iti multumesc

  7. eu ti am gasit blogul intr o zi,tot mergand de pe o pagina pe alta. si am uitat numele. iar zilele astea,mi am dat seama ca nu am intrat de ceva timp, cautam pe google. si nu gaseam nicicum. si atunci mi am amintit ca aveai poze cu barajul monticello :))). si cand am dat search despre baraj. te am gasit. huh #:-s

    deci de acum o sa te urmaresc.

Lasă un răspuns

