Blogtrip, ziua 1

Plecat-am 11 din Bucuresti, ieri pe la 10, si iata-ne ajunsi in Suceava!

Vreme frumoasa, discutii interesante, multe chestii de bagat la cap (pentru mine, cel putin, ca-s mai mica si trebuie sa invat de la cei mari) si multe hohote de ras. Nici nu mai stiu cand am ras asa mult intr-o singura zi.

Drumul spre Suceava a fost supus unor modificari, si fiindca s-a votat, am vizitat cetatea Neamtului. Trebuie sa recunosc ca este impresionanta, mai ales modalitatea de acces (deocamdata nu am poze, ca nu m-am gandit sa iau si un cablu), care consta intr-un pod lung de lemn, suspendat pe niste stalpi inalti de vreo 20 m. Privelistea din cetate ne-a uimit pe toti, mai ales ca la apus, cerul parca luase foc, iar luminile orasului deja incepusera sa se aprinda.

Concluzii ziua 1:

-nu trebuie sa te feresti sa promovezi anumite produse pe blog (pt bani, bineinteles, ca trebuie sa traim si noi😛 ) atat timp cat ele te reprezinta –checked

-cand ai spike-uri de trafic, trebuie sa afli motivele si sa intelegi de ce s-a intamplat asa –checked

-baietii discuta foarte mult despre chestii tehnice, si avand in vedere ca fetele sunt in minoritate (doar eu si Simona), subiectele de conversatie au fost monopolizate

-am umblat o gramada prin Suceava sa gasim un barulet unde sa stam la o „ceterica”, dar la ora 21 era peste tot pustiu si trist. Intuitia mea feminina ne-a indrumat spre un locusor unde am savurat vin fiert si bere cu baietii

-se pare ca metoda politehnista de a te apuca de treaba cu cateva ore inainte de deadline se aplica intr-un cadru mai larg, caci baietii (unii dintre ei) inca nu si-au terminat de compus prezentarile pentru #blogtrip

So far, so good. Sa vedem ce se va intampla mai departe…

BlogTrip a fost organizat cu ajutorul: GreenPixel, Mercedes-Benz, Microsoft, Paralela45

15 gânduri despre „Blogtrip, ziua 1

  1. Pingback: Blogtrip Suceava- day 1 « Andrei Pavel

  2. @sssfinxxx: un prieten de-al meu avocat m-a invatat o chestie foarte utila: „nu stiu, nu recunosc nimic!”😆

  3. Andrei, din asta intelegem ca nu s-a dormit deloc pe masina😛 … nici Alina in fata, nici noi (restul) in spate… de Bobby nu mai zic, ca el conducea.. fereasca Domnul sa fi adormit la volan, desi a cascat de cateva ori😀

  4. Pingback: BlogTrip Suceava - ce a fost | Blogul lui Bobby Voicu - alpha beta version

Lasă un răspuns

