Blogtrip Suceava, ziua 2

Jurnal de bord: e ora 3:03, tocmai ne-am intors din Fierarie, unde trebuie sa recunosc, ne-am distrat pe cinste.

Sa incep cu inceputul: azi ne-am trezit (care am putut) de dimineata si am luat micul dejun, dupa care au urmat mici „preparatii” cu mapele si sala. Am primit oamenii, vreo 17 la numar, si am inceput distractia, adica prezetarile.

L-am avut pe Bobby ca moderator, si au vorbit pe rand:

  1. Eugen, despre securitatea pe platforma wordpress:
    • imediat ce apare o noua versiune de wordpress, faceti upgrade! Actualizarile nu sunt optionale.
    • trebuie sa existe un bacup al blogului (se pot folosi fie phpMyAdmin, fie plugin-uri ca DBC Backup sau WP DB Backup )
    • pentru parole, se poate folosi un generator de parole (e recomandat ca acestea sa contina litere, cifre si majuscule)
  2. Mihai ne-a intrebat daca suntem pregatiti sa facem fata cu succes cresterilor bruste de trafic, sau mai exact, daca serverele noastre fac fata. La intrebarea gazduire in Romania vs gazduire in strainatate, am aflat ca daca majoritatea vizitatorilor sunt romani, atunci nu exista motive pentru care gazduirea ar fi de alta nationalitate😆 . De asemenea, am aflat cum se configureaza corect wordpressul pentru a afisa link-urile SEO friendly: blog/category_name/post_name (in caz ca nu stiati, dar eu cred ca toata lumea stia😛 )
  3. Vlad Balan, despre rpmGO, un blog care a reusit sa reziste intemperiilor, si care a fost mentionat in Forbes.com
  4. Adrian Ciubotaru, despre twitter si social media: asculta, implica-te, give up control (trust the users), fii sincer, gandeste pe termen lung (deoarece dureaza pana castigi increderea altora)
  5. Tudor Galos, despre conduita 2.0 : trebuie sa ne raspundem noua insine la intrebarile: „Care va sunt valorile proprii?” si „Care va este audenta, nisa?”  si abia apoi sa scriem pe blog…

Dupa toata aceasta distractie, am fost sa mancam si apoi in club. Va povestesc alta data cum a fost, ca ma bat baietii daca nu ma duc sa dorm, ca deja s-a facut ora 4:14. Nighty Night!

BlogTrip a fost organizat cu ajutorul: GreenPixel, Mercedes-Benz, Microsoft, Paralela45

6 gânduri despre „Blogtrip Suceava, ziua 2

  1. distractie combinata cu o serie de informatii extrem de importante despre platforma wordpress.. as putea spune k aceasta platforma este un „miracol” pe internet. ofera ceva unic si merita inercata.

  2. Pingback: BlogTrip Suceava - ce a fost | Blogul lui Bobby Voicu - alpha beta version

  3. Pingback: Wild thoughts » #BlogTrip

Lasă un răspuns

