Blogtrip Suceava, ziua 3

Dupa o noapte istovitoare de dansat „la fierarie”, caci asa se numea clubul, si ceva discutii filosofice in toiul noptii (presupun, ca nu stiu ce au tot vorbit baietii afara), a urmat somn pentru toata lumea. A doua zi, Eugen se plangea ca a dormit prea repede, iar la masa am fost toti foarte tacuti.

Cu ArTiStul drept ghid, am vizitat Sala Tronului de la Muzeul de Istorie din Suceava, unde am vazut replici din ceara ale boierilor si apropiatilor lui Stefan cel Mare, si am ascultat o portiune dintr-o piesa de teatru: parca ne uitam la un tablou vorbitor.

Dupa aceea, a urmat vizita la Cetatea Sucevei, care era nu doar o gramada de ruine, ci arata chiar ok. Chiar daca erau prezente semnele cu „nu va urcati pe ziduri”, am indentificat 2 scari care duceau fix pe ziduri. De ce le-ar mai fi pus, daca nu voiau sa ne urcam acolo?!

A urmat drumul spre Bucuresti, care lui Bobby nu prea i-a placut (nici noua, ca se termina blogtrip-ul).

Ca o concluzie, pentru mine acest #blogtrip a insemnat un weekend foarte misto, petrecut cu oameni misto, de la care am invatat multe si cu care m-am distrat. In continuare, pozele:

Mai multe poze gasiti aici

Pozele lui Tudor Galos

Pozele lui Bogdan Todireanu

Pozele lui Andrei Pavel

Pozele lui Alex Taradaciuc

Pozele lui ArTiStul

O poza de grup

Alex Bleau a scris despre blogtrip

BlogTrip a fost organizat cu ajutorul: GreenPixel, Mercedes-Benz, Microsoft, Paralela45

4 gânduri despre „Blogtrip Suceava, ziua 3

  1. Pingback: Tweets that mention Blogtrip Suceava, ziua 3 « Alina's Blog -- Topsy.com

  2. Pingback: Blogtrip Suceava- day 3 « Andrei Pavel

  3. Cred ca a fost interesant si ai avut ce invata !Sper sa ai cat mai multe astfel de schimburi de experienta !Imaginile cu Cetatea Suceava mi-a amintit de ,,anii de liceu „.

  4. Pingback: BlogTrip Suceava - ce a fost | Blogul lui Bobby Voicu - alpha beta version

Lasă un răspuns

