Studentele si frigiderul

Azi am primit pachet de acasa… nimic special, in afara de faptul ca era dublu ca volum. Sora mea a zis ca nu e infometata si deci pot (trebuie!) sa pastrez eu mancarea ei. Am dus-o la vecini.

Mancarea mea am bagat-o (indesat-o!) in frigiderul deja burdusit cu inca alte 3 pachete primite tot in aceasta seara. Deh, asa e cand ajungi ultima; a trebuit sa folosesc la maxim spatiile ramase, si la sfarsit, dupa ce m-am chinuit sa bag (indes!) toate caserolele, dau sa inchid usa. Nu se inchide. Deschid, rearanjez, inchid. Nu merge nici acum. Banuiesc ca e de la congelatorul care dadea pe afara de gheata, dar sper sa ma insel. Rearanjez tot, mai scot ceva, tot nu se inchide. Tin usa apasata, tot nu vrea! De ce mi se intampla mie chestiile astea ?! La un moment dat mi-a trecut un gand prin cap, dar am incercat sa il alung. Nu vreau sa iau acea posibilitate in calcul. Chem o colega sa ma ajute. Din pacate, ea da verdictul de care ma temeam: frigiderul trebuie dezghetat. Trebuie sa mentionez ca nu mai fusese dezghetat de prin septembrie, daca nu august…

Ne apucam de treaba: il golim, punem mancarea la fereastra, si ne luam uneltele de lucru: 2 foehn-uri (unul imprumutat, ca de-asta imi place mie Regia… gasesti tot ce vrei pe la vecini! A se citi „vecine”…) si un cutit care functiona pe post de dalta. Vreau sa spun ca in 20 de minute l-am dat gata, era ca nou. Si mie nici prin gand nu imi trecea sa folosesc uscatoarele, eu eram adepta metodei traditionale cu oala cu apa calda. Cred ca asteptam vreo 3 saptamani sa se dezghete frigiderul asa.

Acum ca usa se inchide cum trebuie, sper sa nu mai intre nici gandacii in frigider. Le ramane numai cuptorul cu microunde. Asta e…

ps. poza nu e de la actiunea noastra de azi, caci nu am fost pe faza. e de aici

7 gânduri despre „Studentele si frigiderul

  1. Interesanta metoda de dezghett frigiderul si buna de tinut minte , asta in cazul in care ai vecine bune sa iti imprumute un foehn 🙂

  2. Ai grija sa nu strici congelatorul cu cutitul, daca tai venisoarele alea subtiri prin care circula freonul va trebui sa-l aruncati. In schimb, metoda cu foehnul o sa o incerc si eu…e nevoie.

  3. M-am gandit si eu la asta, insa de congelator am vazut ca nu e legata decat o sarma, pe post de termostat. O sa am grija data viitoare, thanks for the tip🙂

Lasă un răspuns

