Un Pon pe Zi

Nu stiu cati dintre voi ii cunoasteti pe Pon si Zi, 2 omuleti desenati, creati de un tip pe nume Jeff Thomas.

Pon este cel colorat cu galben si este cel optimist. Zi, colorat cu albastru, este mai apatic si detasat.

Cei doi nu au gen, pentru ca cel/cea care ii priveste se poate regasi in personalitatea oricaruia dintre ei, in functie de relatia in care se afla.

Imi plac foarte tare, asa ca am decis sa vi-i prezint si voua, in diferite ipostaze. Le-am creat o casuta separata, categoria „un Pon pe Zi”, si ei vor incerca (pe cat se poate) sa reflecte starile mele sufletesti din ziua respectiva.

Ilustratia de astazi este:si este luata de aici

2 gânduri despre „Un Pon pe Zi

  1. Doamne…ii ador pe astia 2:X. Eu sunt varsator si sunt gen Pon…:-@ [don.t laugh] ..am stari ciudate si diferite.!

    de unde esti tu?..eu ploiesti:*!

  2. @Ralu: si mie imi plac, sunt foarte amuzanti. Eu sunt din Pitesti, scrie la pagina de „About”. Ma bucur sa te cunosc, sper sa mai revii pe blog-ul meu.🙂

Lasă un răspuns

