Oul Disney

Mai tineti minte vechile oua Kinder cu surprize, acelea care aveau invelis de ciocolata si inauntru era o capsula in care se afla surpriza? Toti am fost dezamagiti cand au schimbat formatul, la chestia aceea jumatate-ciocolata-jumatate-jucarie care nu are niciun farmec, si nici macar forma de ou.

Ieri am gasit in Carrefour oua in vechiul format, insa sub marca Disney. M-am bucurat cand am spart oul de ciocolata si am gasit in interior bula pe care nu puteam sa o desfac nici atunci cand eram mica. Si inauntru era o jucarie adevarata, cu forma de jucarie adevarata si pictata de mana, nu plasticurile ieftine care se afla acum in ouale Kinder.

Pe mine m-au convins, traiasca ouale Disney!

3 gânduri despre „Oul Disney

  1. Am gasit un magazin in Bucuresti unde au Kinder Surprise si nu Kinder Joy. Se numeste Inter Macedonia si e la piata Iancului. Traiasca ouale Kinder mai bine!😛 Ahhh…si am nimerit saptamana trecuta supriza din aia cu hipopotami, cum erau demult😀

  2. @Diana: asa mah, mi-am amintit eu ca ai zis ceva de ouale kinder alea vechi… ajung mai greu pe la piata iancului, dar o sa il pun pe lista de cadouri de mos Craciun

Lasă un răspuns

