Leapsa

Aceasta este prima mea leapsa, primita de la tiza mea, Alina Toma. So, here it goes. Ma simt ca in clasa a 7-a, cand completam oracole.

1. În ce fel de animal vrei să te reîncarnezi?

Un vultur. Sa ii privesc pe toti de sus.

2. Ce ţi-ar lipsi cel mai mult în viaţă?

Cand? Cand voi muri? Probabil viata.

3. Ce apreciezi cel mai mult la o persoană?

Sinceritatea.

4. Care-i culoarea preferată pentru haine?

Imi plac toate culorile, atata timp cat se potrivesc cu starea mea de spirit.

5. Trei cuvinte care te definesc ca persoană?

Adevarul e ca totul e o minciuna.

6. O călătorie pe care ai vrea să o faci şi ţara?

Inconjurul lumii. Vreau sa vad tot.

7. Citatul/ zicala preferată?

Cine rade la urma rade mai bine.😈

8. Ce ti-ar plăcea cel mai mult să faci?

Sa calatoresc, sa vad lucruri noi si interesante.

9. Dacă nu ai face ceea ce faci în fiecare zi, cu ce altceva ai dori să îţi umpli timpul?

Cu hobby-uri: calatorii, jocuri, animale etc.

10. Care e cea mai mare extravaganţă a ta?

Aparent, sunt o persoana cuminte si linistita.

4 gânduri despre „Leapsa

  1. am sa o preiau si eu pe blog daca am acceptul tau:)

    voi face si eu un „oracol” si am sa o dau mai departe. inca ma gandesc , vreau sa fie ceva complex:))

Lasă un răspuns

