Am nevoie de un sfat

Mda, se pare ca problema deja a depasit orice limita de bun simt si normalitate. Ce problema? Va spun imediat.

Colegele de modul, din camera alaturata, si-au dezghetat frigiderul saptamana trecuta. Dezghetarea unui frigider implica sa scoti tot ce se afla in el, se topeste gheata, dupa care se baga totul la loc. Ele au urmat numai primii 2 pasi, si au sarit peste partea cu bagatul mancarii inapoi.

Deja e mai mult de o saptamana de cand mancarea sta pe modul. Se dezvolta a 2-a generatie de Drosophila Melanogaster (musculitele alea betive) care ne-au invadat pana si baia.

Mirosul pestilential imi aduce aminte de piata Obor, cand am explorat regiunea unde se vindeau muraturi.

Gandacii sunt mai vanjosi ca niciodata, si au crescut mari si grasi. De ce? Pentru ca peste si pe sub recipientele cu mancare stricata se odihnesc neclintite alte vase murdare, tigaia, painea de acum 2 saptamani care a capatat o culoare gri-albastra din cauza mucegaciului. Puii gandacilor cresc si ei mari si voinici. Ne paste o invazie.

De fiecare data cand intru sau ies din camera, mirosul imi muta nasul din loc, iar betivele se ridica de pe vase, incercand sa exploreze si alte locuri, cum ar fi baia/camera noastra.

Colegele nu dau niciun semn ca le-ar deranja sau ca ar vrea sa stranga.

Intrebare: ce putem face ? In afara de izolarea camerei si baii pentru a preveni migrarea animalelor salbatice, si luand in calcul faptul ca noi nu vrem sa punem mana pe mizeriile alea.

Daca va uitati cu atentie, in a 2-a poza chiar se vad musculitele. Astept sugestii cat mai repede, ca se apropie vacanta, si cine stie ce gasim cand ne intoarcem…

9 gânduri despre „Am nevoie de un sfat

  1. cel mai simplu … cumperi niste saci menajeri ft mari si bagi toate cacaturile acolo. apoi le scoti pe balcon daca aveti .. daca nu … sigilezi cu banda adeziva fiecare gaurica! Si asa rezolvi problema mirosului si a gandacilor.

    PS: Saci menajeri de la Fino. Nu fac reclama dar sunt mai grosi… si mirosul nu poate scapa asa de usor:)

    Sa mai faci poze … update!

    Alex

  2. eu zic ca cel mai bine e sa bati la usa colegelor tale si, pe un ton amabil, sa le sugerezi sa stranga mizeriile.eventual le aduci tu saci😉 bafta!

  3. Desi e cam tarziu, vin si eu cu o sugestie care este posibil sa mearga (poate pe viitor). Pune anunturi prin camin de genul: caut cea mai mizerabila camera de inchiriat si cum am gasit ceva poze la mica publicitate (aici pui si pozele) rog pe viitoarele mele surori intru nesimtire sa-mi testeze actualele calitati de sleampata si slinoasa vietuitoare. Promit ca nu am sa dezamagesc!

    Ai inteles, ceva de genul, mai dezvolti un pic si poate-poate…

  4. @boreal2007:😆 Super tare! M-ai amuzat teribil!!! Sa stii ca ar merita. Am vazut prin alte camine afise cu camerele care au fost amendate pt mizerie, puse de administratori. Nu e o idee rea.

Lasă un răspuns

