Prietenii mei de plus

Acestia sunt prietenii mei de plus, gradina mea zoologica si uneori protagonisti in piese de teatru improvizate. Stau la mine in pat, si nu prea am loc de ei noaptea. E bine ca am multi caini, sa ma pazeasca.🙂

Saint Bernard-ul de la Vali, caruia nu i-am pus nume inca. Astept sugestii.

Renul primit din Canada, de la Laura si Razvan. Il cheama Canuck.

Marmota yodelerita din Austria. O cheama Alpina. Canta cand nu te astepti.

Puiul de husky facut cadou de Vali. Partea frumoasa e ca ramane pui pt totdeauna😀

Dalmatianul Dingo primit de la Mos Craciun cand eram mica. Nu prea ma jucam cu el, ca sa nu se urateasca🙂

Renul skior, care si-a pierdut un bat. Acum si nasul. Le tot cauta de ceva vreme.

4 gânduri despre „Prietenii mei de plus

  1. Pingback: Salut, bloguitori ai RO.mâniei! « Jurnalul unui bărbat care urăşte femeile

Lasă un răspuns

