Studiez == pic?

Mai demult am demonstrat cateva teoreme (fetele sunt malefice si baietii sunt malefici). A fost distractiv.

Astazi o sa demonstrez cum poti pica daca inveti. Ca tot suntem in sesiune…

study, failTotusi, eu raman optimista: poate exista cazuri cand nu se aplica aceasta teorema.😀

5 gânduri despre „Studiez == pic?

  1. Sal.
    ce facy ?
    Buna theorema ,sa stii ca se aplika in orice colt al lumii .
    Te pup. Ce mai imi spui de tine de colegii nostri ?
    Pa pa

  2. @Petrica: Salut!
    Mi-as dori ca teorema sa nu se aplice prietenilor si colegilor mei🙂
    Noi suntem bine, ne-am vazut zilele trecute. O sa iti spun mai multe cu alta ocazie.
    Tu ce faci, din nou pe meleaguri straine?

  3. @DragosI : ai un ochi experimentat, si gandesti ca un programator😛
    Multumesc! Acum vad si eu omisiunea…

Lasă un răspuns

