Mini-vacanta

Post-ul acesta asteapta de ceva vreme sa fie publicat, si abia acum am reusit sa adun si ultima bucatica a puzzle-ului: filmuletul😀 .

In mini-vacanta dintre semestre, Vali mi-a facut cadou (pentru ca am fost cuminte) cateva zile de ski in Azuga.  Am prins vreme de toate felurile: senin, viscol, ninsoare, senin iar.

Am skiat pe partia Sorica, unde a fost divin, mai ales dupa ce a trecut ratracul seara si apoi a nins.  Am prins si cateva cazaturi (de fiecare), si oboseala cat cuprinde.  Dar mai bine va las sa vedeti filmuletul, ca sa va convingeti cat de misto a fost partia.

Da, eu sunt in filmulet. Va rog sa nu radeti de mine, nu stiu de ce imi tineam mainile asa. Poate eram prea concentrata sa nu ridic piciorul.😉

ps. Dupa lungi rugaminti si insistente, Vali a fost de acord sa ne dam si pe partia Cazacu (care teoretic era inchisa). Mare greseala! Nu era batuta (nu stiu de ce), am urcat foarte mult (ca sa evitam nu stiu ce avalansa), si am ajuns jos transpirati si de 2 ori mai obositi. Si cu dintii clantanind din cauza bolovanilor de gheata. In rest a fost super. Nu o sa mai vreau pe partii inchise niciodata :!:  .

5 gânduri despre „Mini-vacanta

Lasă un răspuns

