The blue room

Ieri am simtit nevoia sa fac/facem ceva spontan, asa ca pe la 18.30 ne-am hotarat sa mergem la teatru. Nu prea aveam din ce alege, insa am renuntat la o piesa intr-un teatru clasic, pentru o piesa moderna, in podul restaurantului LaScena. Piesa a inceput la ora 20, si a durat 1 h si 30 min. S-a numit „The blue room„.

De la inceput, mi-a placut locatia: podul era micut, dar aranjat ca pentru o piesa. Bancile pe care am stat erau foarte aproape de „scena”, care nu era o scena propriu-zisa. Am stat foarte aproape de actori, si le-am putut vedea foarte bine expresiile fetelor.

Despre piesa, am cuvinte de lauda: doi tineri actori, Iulia Lumanare si Radu Micu au jucat cate 5 roluri de fiecare, de 2 ori. M-a impresionat ca au reusit sa tina minte atatea replici, si au intrat foarte bine in pielea personajelor.

Piesa a vrut sa scoata in evidenta un cerc vicios, care se invarte in jurul sexului, si in care „fiecare nas isi are nasul”. Fiecare personaj admira/iubea un alt personaj, si la randul lui era iubit/admirat de altul. Pe rand, s-au jucat 10 scene:

-prostituata – taximetristul
-taximetristul – studenta
-studenta – baiatul gazdei
-baiatul gazdei – sotia politicianului
-sotia politicianului – politicianul
-politicianul – eleva
-eleva – scriitorul celebru
-scriitorul – actrita
-actrita – admiratorul bogat
-admiratorul – prostituata.

Mi-a placut faptul ca piesa a avut un caracter circular, si cred ca abia pe la jumatate mi-am dat seama ce se intampla de fapt, si ca se va termina intr-o scena in care apare primul personaj, prostituata. Per total, a fost o seara interesanta, care cred ca se va mai repeta.

2 gânduri despre „The blue room

  1. azi vrem sa mergem si noi acolo si nu gaseam nimic despre cineva care a fost si a vazut piesa.ne ai salvat.mergem pe mana ta.tenx:D

  2. @ana: cu placere. De asta am si scris despre piesa The blue room, ca nici eu nu am gasit nimic pe nicaieri cand am fost sa o vad🙂

Lasă un răspuns

