Surprise me, WordPress!

Tocmai ma uitam pe Dasboard-ul wordpress-ului, si mi-a aparut un text care ma invita sa incerc noua optiune a wordpress-ului:  „Surprise me! (fun mode)”.

Habar nu am despre ce e vorba, am cautat pe Google dar nimeni nu zice ce face, singura informatie gasita este faptul ca avem de-a face cu o optiune „emotionanta” (asa au descris-o cei care au implementat-o si artistii grafici care au lucrat la ea), facuta sa te incurajeze sa dai mai des click pe butonul Publish. In traducere libera, este conceputa pentru a „celebra actul sacru de a publica un post”.

Este disponibila numai pe blogurile hostate pe wordpress.com, si acum incerc sa termin ce am de zis, ca da dau mai repede Publish. Bye!

Later edit: au trecut 10 minute si nicio surpriza inca. Imi spune si mie cineva despre ce e vorba?

2 gânduri despre „Surprise me, WordPress!

  1. Hihihihi, hihihihiiiiiiiii, şi eu m-am uitat precum curca în lemne la Surprise me acesta!

    Sper să-ţi răspundă cineva ce şi cum se face, să fur şi eu meserie :):)

Lasă un răspuns

