Nu am mai scris de mult

Mi s-a zis că nu am mai scris de multă vreme pe blog, însă nici nu prea am mai avut timp/chef/subiecte. Nu că înainte aş fi avut, şi-aşa aberam 😛 .
Dar acum sunt destul de ocupată cu facultatea şi tot ce e legat de ea, şi parcă sunt legată de Politehnica asta cu un lanţ şi o bilă de fier.
Prefer să citesc în tăcere ce scriu alţii, să savurez pozele lor exotice din vacanţe, în timp ce aici se aşterne praful, pentru că eu nu am mai fost pe nicăieri, şi nici chef de filosofat nu am.
Îmi aduc aminte acum 1-2 ani cum ieşeam noaptea pe la 1 să mă plimb prin Regie cu colegele mele de cameră, şi îmi aduc aminte ce gust bun avea şaorma aia mâncată (de poftă mai mult,) pe malul Dâmboviţei, cu picioarele atârnate spre apă… ah, ce vremuri… acum mai târziu de 1 noaptea nu stau decât la nunţi 😛
Am îmbătrânit, sau poate doar am ieşit din ritm… sper să îmi revin, că nu vreau să devin băbuţă înainte de termen.
Ps. Vă las o poză interesantă de la Piaţa Victoriei, unde au pus un fel de canapele în loc de scaunele alea vechi, roşii şi cu gâlme.

5 gânduri despre „Nu am mai scris de mult

  1. @Marius: da, traim in tara in care lucrurile se fac pe jumatate….
    Cred ca au pus doar cateva, spre iesirea dinspre Antipa, ca sa sublinieze ca e directia corecta spre muzeul de stiinte naturale.

  2. si de fapt si de drept, am citit undeva ca ar fi o campanie noua (a mai fost si in germania acelasi lucru) de promovare pt IKEA

Lasă un comentariu