Concert AC/DC Bucuresti 2010 poze

acdc concert bucuresti 16 mai 2010 pozeacdc concert live bucuresti 16 mai 2010 pozeacdc concert live bucuresti 16 mai 2010 pozeacdc concert live bucuresti 16 mai 2010 pozeacdc concert live bucuresti 16 mai 2010 pozeacdc concert live bucuresti 16 mai 2010 pozeacdc concert live bucuresti 16 mai 2010 pozeacdc concert live bucuresti 16 mai 2010 pozeImpresii de la concert: über – mişto concert, melodii celebre, sunetul/vocea a fost impecabil/a, un solo de chitară cum n-am mai văzut în viaţa mea (15-20 de minute omul ăla aproape că şi-a dat sufletul pe scenă, cu chitara în mână), o mare de oameni care aplaudau şi cântau în acelaşi timp, atmosferă „electrica”, o locomotivă impresionantă pe scenă, jocuri de lumini, artificii, salve de tun, o femeie gonflabilă uriaşă, un clopot, ţiuit de urechi şi dureri în gât a doua zi…

Un concert extraordinar, cred că mă zgâriam pe ochi dacă nu mergeam… cel mai tare concert rock din România, după cum spune majoritatea participantilor.

22 de gânduri despre „Concert AC/DC Bucuresti 2010 poze

  1. A fost extraordinar, sunt sigur ca nu va fi nici o diferenta intre concertul de la Bucuresti si cele din Italia, Germania, Norvegia, Franta… AC/DC e o trupa care se respecta si isi respecta publicul, indiferent de nationalitate. A fost cel mai tare concert la care am participat.

  2. @Cosmin: Cineva care a mai fost la alte concerte AC/DC mi-a zis ca cel din Bucuresti a fost cel mai misto. Si mie mi s-a parut un concert foarte tare😀

  3. Bestial , daca imi zicea cineva acu 20 de ani ca am s-ai vad pe cei de la AC/Dc in Romania il bateam ca mai mult ma oftica , dar acuma ce pot sa zic : For those about to rock we salute you (too)

  4. @vakill: de ce credeai ca nu o sa vina niciodata? Mie mi se pare ca au inceput sa vina trupe din ce in ce mai mari in Romania, si era cam timpul si pt AC/DC😛

  5. A meritat sa deplasez 500 de km incolo, 500 inapoi (din Cluj am mers), chiar si cu un bebe de 4,5 luni in burtica🙂

    Nu era primul meu concert, dar pot sa zic, ca acesta era unul perfect! Se auzea cum trebuie; lume, pana vezi cu ochii; punctualitate cum n-am mai vazut in tara noastra. V-ati uitat la ceas cand au inceput si cand au termiat???

    Azi este marti si extazul inca nu mi-a trecut😀

  6. Legenda contemporana !!! Ce prestatie la varsta lor !!! Ce show!!! Multumesc Doamne ca am putut fi acolo !
    Din fericire,blogul asta n-a fost invadat de pocaiti.
    I salute you (too)

  7. mie nu mi-a trecut nici azi.si e joi.deschid calculatorul si caut ACDC.imi pun filmarea de pe metalhead la The Jack si retraiesc bucuria care am trait-o cu totii atunci.Si,la fel,n-as fi crezut acum 20 de ani ca ii pot vedea. nici poze ca lumea n-am facut ca n-am mai fost in stare.

  8. Cu mandrie as putea spune ca este cel mai tare concert la care am fost. Cu siguranta nu voi uita niciodata ziua de 16 mai! Nu am niciun comentariu in legatura cu trupa, concertul in sine, organizarea, sonorizarea, si toate cele. Stiu ca pentru o ora jumatate-doua, l-am vazut pe Dumnezeul muzicii pe scena langa o locomotiva de 3.5 tone ! We salute you! Veti ramane pe vecie in inimile noastre!

  9. Super tare!!! Pe drumul spre casa imi bubuia capul si fredonam intruna TNT si Back in Black!!! Daca nu veneam nu stiu ce faceam avand in vedere ca nici la legendara trupa Rolling Stones n-am mers… cred ca muream de invidie cand toata lumea ar fi vb despre concert si eu nu aveam ce sa vb. ar fi fost GROAZNIC!!! Si apropo, cel mai lung solo de chitara din cate am ascultat eu!!!

Lasă un răspuns

