Concert AC/DC Bucuresti 2010

Un filmulet si-o poza, ca mi-e tare somn… restul maine. I’m absolutely Thunderstruck!

AC/DC-live-in-Bucharest-16-may

5 gânduri despre „Concert AC/DC Bucuresti 2010

  1. Sint sigur ca a fost misto concertul , filmuletul dezvaluie altceva , imi pare rau , nu trebuia sa-l pui . Face mai mult rau , pe filmulet vocea e mai mult decat naspa…🙂

  2. @crisuadi: Ce anume dezvaluie filmuletul in viziunea ta?
    Eu am filmat deschiderea concertului (cu artificii si jocuri de lumini) si putin din prima melodie.. nu inteleg de ce iti pare rau pentru mine..
    PS. pe blogul meu personal pun ceea ce cred eu ca trebuie sa pun, nu ce cred altii.
    Merci pt comentariu totusi, poate reusesti sa ma lamuresti si pe mine cu chestiunea asta.

  3. In primul rand imi cer scuze pentru neintelegere . Chiar nu vad de ce te-ai suparat asa ? Am zis ce mi s-a parut , adica vocea solistului se aude naspa , pentru ca si eu m-am zgariat pe ochi ca n-am vazut concertul si m-a dezamagit un pic vocea de pe filmulet…
    Nu stiu ce-ai inteles tu .
    Chiar imi pare rau ca ti-am lasat un comentariu , nu-ti convine , sterge-l . Esti pe blogul tau ! Ar trebui sa fii …politicoasa daca nu binevoitoare cu primele incercari ale celorlalti , chiar daca nu-ti sunt cunoscuti !
    Dar mai bine asa !

  4. @crisuadi:
    Scuze de raspunsul raspicat, dar in dashboard-ul meu, mesajul tau aparea trunchiat.
    Eu vedeam numai „Sint sigur ca a fost misto concertul , filmuletul dezvaluie altceva , imi pare rau , nu trebuia sa-l pui .” Nu am vazut si urmatoarea propozitie, care continea explicatia.
    Intr-adevar, filmarea are o calitate mai proasta (din cauza aparatului), insa sonorizarea a fost una de exceptie. Mie mi s-a parut ca se aude ca pe album.
    Dar repet, aparatul cu care am facut filmuletul este unul de fotografiat, si e normal sa nu scoata sunet de calitate. In realitate vocea solistului se imbina cu muzica si iesea ceva foarte misto, imi pare rau ca nu am reusit sa capturez „sound-ul”.
    Imi cer scuze din nou, nu am vrut sa fiu rea, dar mesajul tau imi aparea acolo terminat intr-un mod mai ciudat si am luat-o personal. Sper ca nu te-am jignit, si sper sa mai revii pe blogul meu.
    Apropo, o mica sugestie: mi-ar fi placut sa vad pe blogul tau o pagina despre tine, cu o poza si ceva informatii🙂
    Numai bine, Alina.

  5. Buna Alina

    Ti-am descoperit recent blogul si vreau sa iti spun ca imi place foarte mult. Mi-au placut in mod special articolele despre vf Omu si AC DC( extraordinar concert, by the way ). Te intereseaza un schimb de link-uri?
    Daca da, da-mi te rog un mail pe adresa de mai sus.

    Link-ul meu este http://danchitila.wordpress.com/.

    Numai bine,

    Dan Chitila

Lasă un răspuns

