Cine mai citeste carti?

O carte împrumutată de la colega mea de cămin, Vio, mi-a redeschis apetitul pentru citit.

Şi, cum în apropiere de sesiune, aş fi făcut orice în afară de învăţat, m-am pus să o citesc. Ba chiar am fost la un anticariat şi mi-am mai luat de acolo nişte cărţi, să mai omor timpul pe la metrou şi la cursurile plictisitoare. Însă stocul s-a terminat repede, deoarece cărtile mi-au ţinut companie în după-amiezile ploioase pe care le-am petrecut în casă.

Le-am terminat şi pe acestea, şi am auzit  de la Bobby că s-a deschis sezonul de vânătoare de cupoane pentru cumpărat cărţi.

În „librăria”  de la buybooks am găsit şi cartea care m-a fascinat într-o vizită la o colegă de cămin, care a zis că nu mi-o împrumută, pentru că încă nu a terminat-o de citit, şi pentru că e prea „preţioasă”. Această carte se numeşte
Universul intr-o coaja de nuca„, şi este scrisă de Stephen Hawking. Multă lume îl consideră un geniu, pentru ideile pe care le are, pe care a reuşit să le prezinte atât de frumos în cartea aceasta. Este o carte despre cum funcţionează Universul, din ce este el format, şi cred că este menită să ne mai „elucideze” din mistere. Nu am apucat decât să o rafoiesc, iar „salariul” de studentă nu îmi permite să mi-o cumpăr.🙂

http://www.buybooks.ro/universul-intr-coaja-nuca.html Aceasta este cartea pe care o vreau.

Lasă un răspuns

