Transforma gandirea negativa in gandire pozitiva

Incep sa cred ca daca gandesc pozitiv, voi atrage lucruri pozitive in viata mea. Si am mare nevoie de lucruri pozitive.
Iata cum voi incepe: prin a transforma pesimismul in optimism.

Daca am parte de situatii negative: Privesc partea pozitiva:
Nu am mai facut lucrul acesta inainte. Aceasta este o oportunitate de a invata ceva nou.
E prea complicat. Voi incerca o abordare dintr-un unghi diferit.
Nu am resursele necesare. Nevoia este mama inventiilor.
Nu am destul timp. Imi voi re-evalua prioritatile.
Nu are cum sa mearga. Voi invata cum sa fac lucrul acesta sa mearga.
Este o schimbare prea radicala. Imi asum un risc.
Nimeni nu comunica cu mine. Voi incepe eu conversatia.
Nu imi imbunatatesc rezultatele. Vreau sa mai incerc o data.

Imi doresc succes, si sper sa pot aplica ce am scris in acest tabel.
Inspirat de aici.

Lasă un răspuns

