Un nou virus pe mess

Deci nu stiu care e faza, dar parea ca vorbeam cu o persoana adevarata: eu scriam ceva, el, scria ceva. Numai ca posesorul id-ului nu vorbeste in engleza pe ym, si de obicei imi raspunde la intrebari. Concluzia? Un nou virus pe yahoo messenger. Nu va lasati pacaliti, nu dati click pe link-uri.
virus-yahoo-messenger

3 gânduri despre „Un nou virus pe mess

  1. foarte bun postul tau,multumesc de ajutor…am ajuns si eu in aceeasi situatie…si id-ul de pe care a intrat virusul este cel care mi-a fost spart acum2-3 ani…

Lasă un răspuns

