Cum e la Politehnica

…rezumat intr-un grafic. It’s the real thing. Va poate confirma orice student la Poli.

14 gânduri despre „Cum e la Politehnica

  1. Mai aici va contrazic, rare au fost cazurile in care subiectele de la examen sa nu fie regasite si in cursuri. Ca nu le invatam eu, era partea a 2-a😀

  2. Confirm, examenele sunt date din ce stie proful, si trece pe baza vremii de afara, de-aia iau mai multe examene vara ca iarna.

  3. Salut! Din toamna voi boboc la poli, sa inteleg ca marea majoritate a stundentiei se va baza pe studiul meu individual?

  4. @MD: O, da! La asta se pricepe Poli cel mai bine: studiu individual. Profii si asistentii fac ce stiu ei de 50 de ani (unii), insa tu singur trebuie sa inveti.
    Eu imi amintesc cum in sesiune ma intalneam cu colegii si incercam sa intelegem ce ni se predase la curs si la seminarii.
    O sa ai carti intregi de citit, pentru ca din (unele) cursuri nu vei intelege nimic.
    Dar daca esti intr-adevar pasionat de domeniul pe care ti l-ai ales, atunci nu ti se va parea greu.
    Bafta!

  5. Atunci cu prezenta la cursuri cum ramane? De ce am mai merge la cursuri daca marea parte va fi timp pierdut?😀

  6. Pentru ca unii profi dau puncte pentru prezenta, altii dau teme pt cursul urmator, la unele cursuri se vorbeste despre ce subiecte vor fi la examen, pentru ca cineva trebuie sa scrie cursurile ca sa aiba si ceilalti de unde sa traga la xerox, pentru ca uneori te plictisesti acasa, pentru ca poti sa te joci dota in retea cu colegii care au laptop, pentru ca ai o pauza intre 2 seminarii… si la sfarsit mai raman putinii studenti pe care chiar ii intereseaza cursul si nu adorm pe banca de plictiseala.

  7. Vezi ca in IMST ai sa gasesti o banca pe care scrie:”Pune capul aici…. Dormi in pace… Tara inginer te face…”
    Si in legatura cu bula intitulata”ce am invatat eu”… de ce este asa mare?mai trbuia sa adaugi cateva cercuri cu „sudoku la curs”, „X si 0”, etc.

  8. :)) true…
    Nu are legatura marimea bulei cu cat invatasem eu… Plus ca… decat sa ma joc sudoku la curs, mai bine stateam acasa si dormeam o ora in plus.

Lasă un răspuns

