Salina Slanic Prahova

Salina Slanic Prahova este locul unde am mers weekendul trecut, ca sa scapam de canicula bucuresteana.

Cealalta varianta ar fi fost sa ne prajim la soare prin strandul Tineretului (care by the way, este renovat si arata super – mai ales in timpul saptamanii).

Trebuie sa recunosc faptul ca multi oameni au vrut sa scape de caldura in duminica aceea, pentru ca am stat la o coada de 40 de minute pana la intrarea in salina.

Asadar, mi-a fost indeplinita dorinta de a revedea salina… Nu mai fusesem acolo de cand eram mica, si nici mare lucru nu imi aminteam.

Cum a fost? Liftul m-a dezamagit; a ramas asa cum il stiam: neincapator si scartaia din toate incheieturile.

Insa cand am coborat… temperatura de 13 grade si-a spus cuvantul: eu eram imbracata in pantaloni scurti si sandale, insa nu am tremurat foarte mult, caci m-am obisnuit. Baietii insa… se cam grabeau cu vizitatul.

Salina este imensa, am ramas impresionata, tavanul era…. departeeee, si nelamurirea generala a fost: oare cum or schimba astia becurile?! Mi se parea ca suntem atat de mici, in imensitatea aceea de pestera de sare, e un sentiment foarte ciudat. In rest… sculpturi, galerii neluminate care iti dadeau un sentiment de neliniste, ca si cand acolo s-ar fi ascuns cine stie ce monstru imens, paturi pentru cei care vin la tratament, teren de forbal, niste masini cu pedale, si nelipsitele standuri cu kitsch-uri.

In poze apare o lumina ciudata, care in salina nu se observa, cred ca e reflexia becurilor pe zidul de sare, care mai contine si alte minerale.

Cand am iesit, am aflat ca la suprafata a fost furtuna cat timp am vizitat noi salina, si in consecinta toate strandurile din zona erau libere. Dar nu aveam costumele de baie la noi, asa ca am mancat o ciorba si ne-am intors in capitala.

Pentru cei interesati, tariful este 14 lei (adulti), si 7 lei (eelevi-studenti). Programul era pana la ora 15, insa au tinut deschis sa intre toata lumea (sa mai faca si ei niste bani). Inauntru e foarte frig, asa ca luati-va haine groase.

10 gânduri despre „Salina Slanic Prahova

  1. Pingback: Salina Slanic Prahova - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Frumos ! atunci cand am fost eu tot liftul acela era . Credeam ca au mai facut si ei imbunatatiri .
    Cat despre becuri , probabil ii cheama pe cei de la salvamont sau pe Berta si Pepino !

  3. Salut, mi se pare foarte interesant blogul tau, inscrie-l pe http://www.enterclick.ro pentru a primi vizitatori unici si trafic, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi de 2 ori pe zi toate site-urile din sistem si vei primi pentru fiecare vizita facuta celorlalti una de la ceilalti catre tine.

  4. Buna dimineata iubita mea,

    Am recitit cu placere parti din ultimul post… ce frumos a fost!

    Blogul tau este foarte misto. E foarte placut sa citesc despre locuri in care am fost noi 2…

    23 iulie, data ultimului post, este atat de departe…

    Tare mi-ar placea sa te vad ca ai pofta din nou sa scrii :*

    Te iubesc la nebunie, printesa mea!

  5. Buna dimineata, iubitul meu!
    Imi place foarte tare comentariul tau.
    Asa e. S-au inmultit locurile in care am fost impreuna, de cand nu am mai scris pe blog, si asteapta sa fie povestite.
    O sa repar chestia asta cu ne-scrisul de multa vreme, o sa vezi.
    Te iubesc!

  6. oooooau foarte interesant. eu nu am fost nici o data acolo insa as vrea sa merg acolo. as vrea sa si pun limba pe pereti facuti dn sare!

  7. super…..REALIZARE A PARINTILOR NOSTRII……..EXPLOATATA DE HOTOMANI LIFTUL–CATASTROFAL…UN PERICOL

Lasă un răspuns

