Hit-ul verii 2010 – Lady Gaga – Alejandro

Mda, nu sunt fan Lady Gaga, ci doar cred ca acesta va fi hit-ul verii 2010: „Alejandro” va fi pe buzele tuturor, la urechile tuturor, in mintile tuturor. Il veti auzi la toate posturile TV, radio, terase, discoteci, telefoane, ringtone-uri, iPod-uri, iPad-uri, de la munte pana la mare, pana va veti satura de el si veti fi intoxicati de atata „Alejandro”. Enjoy!:)

ps. unii zic ca in melodie e putin Ace of Base combinat cu Madonna – La isla bonita. Ce ziceti?

10 gânduri despre „Hit-ul verii 2010 – Lady Gaga – Alejandro

  1. Gabriel Davi – Beautiful , Mc Dany – Never be alone si Lexter – Virtual lies sunt piesele de vara asta am mai omis eu cateva dar cel putin astea sunt favoritele mele, este clar ca piesa va fi difuzata dar asta nu insamna ca va fi si hitul veri.

  2. @Raluca: „Hitul veri” – cu siguranta nu, dar al „verii” – eu asa cred.
    ps. nu am zis ca VA FI, ci am spus ca EU ASA CRED (parere personala).
    Merci.

  3. Care va fi vom vedea !
    Dar imi place ca n-ai uitat sa scrii si poate mai invata si altii !

  4. …deci esti stramta? Ca flesh-urile vad ca nu-ti plac ca sunt prea largi. Tu, esti largita?
    Si daca raspunsul e nu, sau daca e da, de ce e asa?
    Probleme in paradis?

  5. @Cipri: sincer, nici nu m-am uitat la tot videoclipul, dar parca face parte din generatia videoclipurilor lui Michael Jackson, cand faceau si un intro si o poveste… s-a muncit mult la el, si noi suntem cu 100 de ani in urma.
    Pana la urma, ideea (de sex, violenta) e a regizorului sau a artistului… nu comentez. E un mod de a-si face reclama (negativa, dar va fi „pe buzele tuturor”).

  6. @Alina: Nu contest că s-a muncit, dar eu nu văd arta din videoclipul ăsta. Noi suntem cu sute de ani în urmă la apoape orice.
    Despre reclamă se zice că nu există pozitivă sau negativă, există doar publicitate. Indiferent că lumea vorbește de bine sau nu, „artistul” își încasează banii.

Lasă un comentariu